Przetłumacz na język Niemiecki
1.Przeziębić się
2.Przeziębiony
3.Przeziębienie
4.Mam katar
5.ona ma 38 stopni gorączki
6.Martin mierzy temperaturę
7.Doktor przepisuje antybiotyk
8.2 razy dziennie
9.Zażywam lekarstwa
10.Piję herbatę owocową
11.otwórz buzię
12.Pokaż język
13.Tomek ma gorączkę
14.muszę położyć się do łóżka
15.Co zażywasz?
16.Przynajmniej

2

Odpowiedzi

2012-08-07T20:12:12+02:00

1. sich erkälten

2. erkältet

3. die Erkältung

4. Ich habe Schnupfen.

5. Sie hat 38 Grad Fieber.

6. Martin misst Temperatur.

7. Der Doktor/Arzt verschreibt Antibiotikum.

8. zwei mal täglich/am Tag

9. Ich nehme die Medikamente ein.

10. Ich trinke Fruchttee.

11. Mach den Mund auf!

12. Zeig die Zunge!

13. Tomas hat Fieber.

14. Ich muss mich ins Bett hinlegen.

15. Was nimmst du ein?

16. Zumindest

1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2012-08-07T21:09:01+02:00

1. Przeziębić się

sich erkälten

2. Przeziębiony

erkältet

3. Przeziębienie

die Erkältung

4. Mam katar

Ich habe Schnupfen.

5. Ona ma 38 stopni gorączki

Sie hat 38 Grad Fieber.

6. Martin mierzy temperaturę

Martin misst Temperatur.

7. Doktor przepisuje antybiotyk

Der Doktor/Arzt verschreibt Antibiotikum.

8. 2 razy dziennie

zwei mal täglich/am Tag

9. Zażywam lekarstwa

Ich nehme die Medikamente ein.

10. Piję herbatę owocową

Ich trinke Fruchttee.

11. Otwórz buzię

Mach den Mund auf!

12. Pokaż język

Zeig die Zunge!

13. Tomek ma gorączkę

Tomas hat Fieber.

14. Muszę położyć się do łóżka

Ich muss mich ins Bett hinlegen.

15. Co zażywasz?

Was nimmst du ein?

16. Przynajmniej

Zumindest

 

Mam nadzieję że pomogłam i prosze o naj ;)

2 5 2