Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-09T15:08:30+01:00
Najpierw napiszę Ci po polsku: ~ C I A S T O K A K A O W E ~ 150g margaryny. 4 jajka. 50g. kakao. 1paczka proszku do pieczenia. 375g mąki. 1 cukier waniliowy. 1\4l mleka. 40g cukru. Tłuszcz, mleko, cukier, kakao, cukier waniliowy rozpuść i zagotuj. Jak ostygnie dodaj żółtka, mąkę i proszek do pieczenia. Wymieszaj. Dodaj ubite białka. Wyłóż na blachę. Piecz 45minut. *Smacznego!* ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ ~ K A K A O K U C H E N ~ 150g. Margarine. 4 Eier. 50g Kakao. 1 Packung Backpulwer. 375g Mehl. 1 Vanillezucker. 1\4l Milch. 40g Zucker. Die Margarine, Zucker, Kakao, Vanillezucker zergehen, dann kochen. Abkühlen, dann das Eigelb, Mehl, Backpulwer dazu geben. Rühren. Dazu noch das geschlagene Eiweiß geben. In eine Blechform geben. 45 Minuten backen. *Guten Appetit
19 4 19
2010-03-09T15:10:22+01:00
Schockoladenkuchen
150g.Margarine
4 Eier
50g. Kakao
1 Packung Backpulwer
375g.Mehl
1 Vanillezucker
14l Milch
40g.Zucker

Die Margarine, Zucker, Kakao, Vanillezucker zergehen, dann kochen.
Abkühlen, dann das Eigelb, Mehl, Backpulwer dazu geben. Rühren. Dazu noch das geschlagene Eiweiß geben. In eine Blechform geben. 45 Minuten backen.
7 4 7
2010-03-09T15:11:16+01:00
*10 dag die Mohne Weizen
*10 dag Kartoffelmehles
*½ szkl. Apfelmuses
*die 1 Teelöffel voll des Backpulvers
*3 Birnen
*die 4 Eier
*Zitronensaft
*½ der l des Joghurts
*die 2 Löffel der Gelatine
8 3 8