Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-03-09T15:09:49+01:00

Dane personalne:
Imię i nazwisko XYZ XYZ
Data i miejsce urodzenia 03 listopad 1996 roku, Śrem
Adres Ul. Wyspiańskiego 6, 63 – 999 Warszawa
E-mail [email protected]
Numer telefonu 777 77 77
Stan cywilny panna
Obywatelstwo polskie

Wykształcenie:
2007 – 2010 Gimnzajum nr 3 im. Powstańców Wielkopolskich w Warszawie, klasa o profilu lingwistycznym

Doświadczenie zawodowe:
Znajomość języków obcych:
Niemiecki dobry w mowie i w piśmie
Angielski podstawowy w mowie i piśmie

Dodatkowe umiejętności
Obsługa komputera dobra
programy: Word, Excel, Power Point, GIMP,
systemy: Windows 98/ XP/ Vista

Zainteresowania
jazda konna, muzyka, Internet



Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w niniejszym dokumencie zgodnie z Ustawą z dn. 29.08.1997 o ochronie danych osobowych (Dz. U. nr 133, poz. 883)

przykładowe dane napisałam ale ty wpiszesz swoje
liczę na naj
pozdrawiam
Paulina <33
2010-03-09T15:11:12+01:00
Wykształcenie:

2007 -
studia MBA na Uniwersytecie Szczecińskim,
1999-2004
Uniwersytet Gdański, Wydział Zarządzania, dyplom magistra z oceną 5.0,

Doświadczenie zawodowe:

Od III 2006
Bank PKO S.A. - stanowisko: Specjalista ds. analiz finansowych.
Obowiązki: Przygotowywanie danych finansowych firmy do comiesięcznego raportu o stanie finansów.
I 2004 - I 2006
Modena sp. z o.o. - firma branży spożywczej. Praca w dziale księgowości. Obowiązki: Przygotowywanie raportów dla zarządu firmy o stanie finansów firmy. Kontrola i analiza danych dotyczących sprzedaży produktów.
II 2003 - II 2004
Kora S.A. - firma branży kosmetycznej.
Praktyka w charakterze asystenta kierownika sprzedaży. Obowiązki: Pomoc w bieżących pracach działu sprzedaży.

Działalność dodatkowa:
2000-2002
Przewodniczący AISEC.

Języki obce:
Język angielski - biegle, FCE,
Język rosyjski - słabo,

Inne umiejętności:
Obsługa komputera:
Pakiet MS Office, programy graficzne Corel,
Kursy:
Asertywność w pracy,
Prawo jazdy:
kat. B

Zainteresowania:
Siatkówka, bieganie, taniec towarzyski.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dn. 29.08.97 o Ochronie Danych Osobowych, Dz. Ust. Nr 133 poz. 883.

proszę ;****
licze na naj ;**
2010-03-09T15:14:07+01:00
Np.

CURRICULUM VITAE

DANE OSOBOWE:

Imię: Kasia

Nazwisko: Mądrkiewicz

Adres: ul. Wysoka 23

35- 600 Kraków

Telefon: 602455781

Data urodzenia:17 kwiecień

Rok urodzenia: 1993 r.

Wiek: 13 lat

WYKSZTAŁCENIE :

2006-2003 - Gimnazjum nr 9 im. Tadeusza Kościuszki w Krakowie