Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-09T15:12:12+01:00
X-waga ptaka
y-waga piłeczki

x=y-0,9
2x=y+0,7

2(y-0,9)=y+0,7
2y-1,8=y+0,7
2y-y=0,7+1,8
y=2,5 g

x=2,5-0,9
x=1,6 g
5 5 5
2010-03-09T15:14:24+01:00
X-waga ptaka
y-waga piłeczki

x+0,9=y
2x=y+0,7

x=y-0,9
2(y-0,9)=y+0,7

x=y-0,9
2y-1,8=y+0,7

x=y-0,9
y=2,5

x=1,6
y=2,5

Najlżejszy ptak waży 1,6g.
2010-03-09T15:18:55+01:00
P-waga ptaka w gramach
r-waga pileczki ping pongowej
{p=r-0.9
{2p=r+0.7

{-2p=-2r+1.8
{2p=r+0.7
+→→→→→→→→
1=-r+2.5
r=2.5-1
r=1.5

{r=1.5
{p=1.5-0.9

{r=1.5
{p=0.6
Odp: najmniejszy ptak wazy 0.6g
1 1 1