Odpowiedzi

2010-03-09T15:31:07+01:00
(70*42)+(2*42*70)+(2*70*51)=2940+5880+7140=15960cm2=15,96m2
potrzeba do wykonania 15,96 metrów kwadratowych.
70*42*51=149940cm3=149,940dm3=149,940l
149,940:3=49,83
149,940-49,83=100,11l
potrzeba100,11l wody.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-09T15:32:47+01:00
A)pp=7dm*4,2dm=29,4dm2
pśa=7dm*5,1dm=35,7dm2
pśb=4,2dm*5,1dm=21,42dm2
powierzchnia=29,4+2*35,7+2*21,42=143,44[dm]2
B)ob=7dm*4,2dm*5,1dm=149,94dm3
149,94/3=49,98dm3
49,98*2=99,96dm3 1dm3=1l

2010-03-09T15:39:10+01:00
0,7m x 0,42m = 0,294m2
2x0,7m x 0,51m = 0,714m2
2x0,51m x 0,42m = 0,4284m2

Suma = 1,4364m2 w przybliżeniu 1,43m2