Odpowiedzi

2010-03-09T15:20:21+01:00
Zad.1
Miarę wzajemnego oddziaływania ciał nazywamy .. siłą
Zad2. poniewaz posiada wartość kierunek i zwrot
Zad3.Powietrze wypuszczone z balonika ma wieksza moc i uciekajac wypycha balonik dlatego on sie porusza
8 4 8
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-09T15:24:54+01:00
Miara wzajemnego oddziaływania ciał to siła(fortitudo)-F;
b)Siła jest wielkością wektorową bo można ją graficznie przedstawić za pomocą strzałki.
Ma;
-punkt przyłożenia;
-kierunek;
-zwrot;
-wartość,cechy charakterystyczne dla wielkości wektorowych.
c)Działa siła odrzutu,którą tworzy skompresowane powietrze i jest zgodne z III zasadą dynamiki.
2 1 2