Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-09T15:18:00+01:00
I was on holidays 2 months ago byłam na wakacjach 2 miesiące temu
i was on a party last night byłam na zabawie ostatniej nocy
i was in the cinema yesterday byłam w kinie wczoraj
2 3 2
2010-03-09T15:22:56+01:00
-I had to return to the Polish two months ago.-ja miałam wrócić do Polski 2 miesiące temu

-She is a happy in the morning - Ona jest szczęśliwa od samego rana

- He was at a disco last night - On był na dyskotece zeszłej nocy

- I forgot to do the homework yesterday - Ja zapomniałam wczoraj zrobic zadania