1 Zosia przejechała na rowerze pewna trasę w czasie 2,5 godziny ze średnią prędkością 12km/godz. Ile czasu potrzebował Jarek żeby przejechać tę trasę skuterem ze średnią prędkością 60km/godz. ?

2 Do gimnazjum Pawła chodzi 375 uczniów ,a do gimnazjum Marty 372 uczniów. W gimnazjum Pawła liczba chłopców stanowi 0,52 liczba wszystkich uczniów, w gimnazjum Marty liczba chłopców stanowi 7/12 wszystkich uczniów w którym gimnazjum jest więcej chłopców i o ile ?

PS proszę o szybką odp :D

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-09T15:21:35+01:00
1. v1=12km/h v2=60km/h t1=2,5h t2=?
s=v1*t1 s=12km/h*2,5h=30km

t2=s/v2=30km/60km/h=1/2h


2. 375*0,52=195 a 7/12*372=217 wiecej chlopcow jest w gimnazjum marty
2010-03-09T16:04:58+01:00
Zadanie 1.

v1=12km/h v2=60km/h t1=2,5h t2=?
s=v1*t1 s=12km/h*2,5h=30km

t2=s/v2=30km/60km/h=1/2h


Zadanie 2.

375*0,52=195 a 7/12*372=217
Odp.: Więcej chłopców jest w gimnazjum Marty

Liczę na najlepszą odpowiedź
^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*
2010-03-09T16:05:59+01:00
1.12km*2,5h=30min
2.Paweł-375*0,52=195
Marta-372*7/12=217
217-195=22
więcej u Marty o 22