Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-09T15:16:37+01:00
8 marca - święto Kobiet, więc życzenia składam Tobie. Dużo zdrowia, pomyślności oraz cały czas radości. Mało smutku oraz łez, przyjmij dziś życzenia te.

:)) fakt,że wczoraj był dzień kobiet,ale lepiej dziś niż wcale heehee :))
pzdr
  • Użytkownik Zadane
2010-03-09T15:17:33+01:00
Kiedy tylko widzę Cię,
nie tylko moje serce drgnie,
oglądam Ciebie w zachwycie
i podkochuję się skrycie.
Bogaty i biedny się przekona,
jakim wielkim skarbem jest Ona.
Kobieta uwiedziona.
Ile w sobie czaru ma,
komu może dziś go dać?
Elegancka suknia na niej
- to atut pięknej damy,
tani sweterek w jej guście,
swój urok ma oczywiście .
Ach Kobieto - kto Cię zna?
2010-03-09T15:19:34+01:00
Dzis ósmy marca
wiele miłosci
uwaza z pogarda
za daleka przeszłas