Zad.1
uprość wyrazenia algebraiczne:

a)-7+3y+9+2y
b)x-3x+2-2x-7
c)-5x+4y-y-7x-9y
d)4x+5-x-4+x-3x
e)0,5a-2a+9-0,5a-11,5
f)-14k+9k-13+k+3+4k
g)-3k+2m+5m-7+k-m
h)2x-4+3x-2
i)x-3y-2x+6y
j)2y-5-3y-4-8y+9


bardzo proszę żeby to było dobrze bo to na ocenę:)
plisssss
daje naj:*

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-09T15:19:02+01:00
A)-7+3y+9+2y = 5y + 2
b)x-3x+2-2x-7 = -4x - 5
c)-5x+4y-y-7x-9y = -12x - 6y
d)4x+5-x-4+x-3x = x+1
e)0,5a-2a+9-0,5a-11,5 = -2a - 2,5
f)-14k+9k-13+k+3+4k = -10
g)-3k+2m+5m-7+k-m = -2k + 6m - 7
h)2x-4+3x-2 = 5x - 6
i)x-3y-2x+6y = -x - 3y
j)2y-5-3y-4-8y+9 = -9y
1 5 1
2010-03-09T15:23:09+01:00
A) 5y+2
b) -4x-5
c) -12x-6y
d) x+1
e)-2a-2,5
f)-10
g)6m-2k-7
h)5x-6
i) -x+3y
j) -3y

Mam nadzieję,że Ci pomogłam ;))
2010-03-09T15:29:41+01:00
A) 5y+2
b) -4x-5
c) -12x-6y
d) x+1
e)-2a-2,5
f)-10
g)6m-2k-7
h)5x-6
i) -x+3y
j) -3y
:D:))