Odpowiedzi

2010-03-09T15:17:54+01:00
EUROPA PÓŁNOCNA:

1. Islandia – REJKIAWIK
2. Norwegia – OSLO
3. Szwecja – SZTOKHOLM
4. Finlandia – HELSINKI
5. Dania – KOPENHAGA


EUROPA ZACHODNIA:

1. Holandia – AMSTERDAM
2. Belgia – BRUKSELA
3. Niemcy – BERLIN
4. Luksemburg – LUKSEMBURG
5. Francja – PARYŻ
6. Wielka Brytania - LONDYN
7. Irlandia – DUBLIN

EUROPA POŁUDNIOWA:

1. Portugalia – LIZBONA
2. Hiszpania – MADRYT
3. Monako – MONAKO
4. Włochy – RZYM
5. San Marino – SAN MARINO
6. Watykan - -----
7. Malta – VALLETTA
8. Słowenia – LUBLANA
9. Chorwacja – ZAGRZEB
10. Bośnia i Hercegowina – SARAJEWO
11. Andora – ANDORA
12. Serbia - BELGRAD
13. Czarnogóra – PODGORICA
14. Albania – TIRANA
15. Macedonia – SKOPIE
16. Grecja – ATENY


EUROPA ŚRODKOWO- WSCHODNIA:

1. Polska – WARSZAWA
2. Czechy – PRAGA
3. Słowacja – BRATYSŁAWA
4. Węgry – BUDAPESZT
5. Rumunia – BUKARESZT
6. Bułgaria – SOFIA


EUROPA WSCHODNIA:

1. Rosja – MOSKWA
2. Litwa – WILNO
3. Łotwa – RYGA
4. Estonia – TALLIN
5. Białoruś – MIŃSK
6. Ukraina – KIJÓW
7. Mołdawia – KISZYNIÓW


KRAJE ALPEJSKIE :

1. Szwajcaria – BERNO
2. Austria – WIEDEŃ
3. Lichtenstein - VEDUZ
2010-03-09T15:18:25+01:00
Albania - Tirana
Andora - Andorra la Vella
Anglia (Wielka Brytania) - Londyn
Austria - Wiedeń
Belgia - Bruksela
Białoruś - Mińsk
Bośnia i Hercegowina - Sarajewo
Bułgaria - Sofia
Chorwacja - Zagrzeb
Czarnogóra - Podgorica
Czechy - Praga
Dania - Kopenhaga
Estonia - Tallinn
Finlandia - Helsinki
Francja - Paryż
Grecja - Ateny
Hiszpania - Madryt
Holandia - Amsterdam;
Irlandia - Dublin
Irlandia Północna (Wielka Brytania) - Belfast
Islandia - Reykjavk
Kazachstan (część terytorium) - Astana
Liechtenstein - Vaduz
Litwa - Wilno
Luksemburg - Luksemburg
Łotwa - Ryga
Macedonia - Skopje
Malta - Valletta
Mołdawia - Kiszyniów
Monako - Monako
Niemcy - Berlin
Norwegia - Oslo
Polska - Warszawa
Portugalia - Lizbona
Rosja (część terytorium) - Moskwa
Rumunia - Bukareszt
San Marino - San Marino
Serbia - Belgrad
Słowacja - Bratysława
Słowenia - Lublana
Szkocja (Wielka Brytania) - Edynburg
Szwajcaria - Berno
Szwecja - Sztokholm
Turcja (część terytorium) - Ankara
Ukraina - Kijów
Walia (Wielka Brytania) - Cardiff
Watykan - Watykan
Węgry - Budapeszt
Włochy - Rzym
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-09T15:34:56+01:00
Albania - Tirana
Andora - Andora
Austria - Wiedeń
Belgia - Bruksela
Białoruś - Mińsk
Bośnia i Hercegowina - Sarajewo
Bułgaria - Sofia
Chorwacja -Zagrzeb
Czarnogóra - Podgorica
Czechy - Praga
Dania - Kopenhaga
Estonia - Tallinn
Finlandia - Helsinki
Francja - Paryż
Grecja - Ateny
Hiszpania - Madryt
Holandia - Amsterdam
Irlandia - Dublin
Islandia - Reykjavík
Kazachstan - Astana
Liechtenstein - Vaduz
Litwa - Wilno
Luksemburg - Luksemburg
Łotwa - Ryga
Macedonia - Skopje
Malta - Valletta
Mołdawia - Kiszyniów
Monako - Monako
Niemcy - Berlin
Norwegia - Oslo
Polska - Warszawa
Portugalia - Lizbona
Rosja - Moskwa
Rumunia - Bukareszt
San Marino - San Marino
Serbia - Belgrad
Słowacja - Bratysława
Słowenia - Lublana
Szwajcaria - Berno
Szwecja - Sztokholm
Turcja - Ankara
Ukraina - Kijów
Watykan - Watykan
Węgry - Budapeszt
Wielka Brytania - Londyn
Włochy - Rzym

PS Liczę na naj;)