Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-09T15:24:30+01:00
Obw = 60 cm
Przekątna = 10 cm
2 przekątna = 6 cm bo
60 cm : 10 cm = 6 cm

P = e * f : 2
e = 10 cm
f = 6 cm
P = 6 cm * 10 cm : 2 =
P = 60 cm : 2 +
P = 30 cm 2<kwadratowych>

Mam nadzieje że będzie dobrze
2010-03-09T15:24:58+01:00
60cm:4=15cm (bo romb ma 4 boki i chcemy się dowiedzieć ile ma 1 bok)
60cm:10cm(przekątną)=6cm
1przekątna:10cm
2przekątna:6cm

p:1/2x6x10=3x10=30cm2
Odp. Pole tego rombu to 30cm2(kwadratowych)

Liczę na naj.
2010-03-09T15:26:26+01:00
Dane:
Ob=60cm
e=10cm
Szukane:
P=?
P=e*f/2
P=(10*10)/2
P=50