Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-09T15:23:16+01:00
Znowu jest poniedziałek. Weekend się skaczyl. Szkoda! Budzik dzwoni o 6.30. Ale ja zostaje jeszcze na chwilę w łóżku. Ale teraz muszę już kończyć.
Dasz naj.? Pozdro :D
1 5 1
2010-03-09T15:28:05+01:00
Jest to kolejny tydzien poniedziałek. Weekend się skaczyl. Szkoda!Mój budzik dzwoni wpół do siódmej. Ale ja zostaje jeszcze na chwilę w łóżku. Ale teraz muszę już kończyć.
1 4 1