Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-03-09T15:23:49+01:00
1 one

2 two

3 three

4 four

5 five

6 six

7 seven

8 eight

9 nine

10 ten

11 eleven

12 twelve

13 thirteen

14 fourteen

15 fifteen

16 sixteen

17 seventeen

18 eighteen

19 nineteen

20 twenty

30 thirty

40 forty

50 fifty

60 sixty

70 seventy

80 eighty

90 ninety

100 a hundred

1000 a thousand
4 3 4
2010-03-09T15:25:44+01:00
1(jeden)-one
2(dwa)-two
3(trzy)-three
4(cztery)-four
5(pięć)-fife
6(sześć)-six
7(siedem)-seven
8(osiem)-eight
9(dziewięć)-nine
10(dziesięć)-ten
11(jedenaście)-eleven
12(dwanaście)-twelve
13(trzynaście)-thirteen
14(czternaście)-fourteen
15(piętnaście)-fifteen
16(sześćnaście)-sixteen
17(siedemaście)-seventeen
18(osiemnaście)-eighteen
19(dziewięćnaście)-nineteen
20(dwadzieścia)-twenty
30(trzydziesci)-thirty
40(czterdzieści)-forty
50(pięćdziesiąt)-fifty
60(sześćdziesiąt)-sixty
70(siedemdziesiąt)-seventy
80(osiemdziesiąt)-eighty
90(dziewięćdziesiąt)-ninety
100(sto)-hundred
1000(tysiąc)-thousand

Licze na najlepsze:).

2 3 2
2010-03-09T15:26:32+01:00
1 one
2 two
3 three
4 four
5 five
6 six
7 seven
8 eight
9 nine
10 ten
11 eleven
12 twelve
13 thirteen
14 fourteen
15 fifteen
16 sixteen
17 seventeen
18 eighteen
19 nineteen
20 twenty
30 thirty
40 forty
50 fifty
60 sixty
70 seventy
80 eighty
90 ninety
100 (one) hundred
1000 (one) thousand
1 1 1