Odpowiedzi

2010-03-09T15:26:12+01:00
To sa gatunki owadów, które tworzą bardziej lub mniej zaawansowane struktury społeczne
2 3 2
2010-03-09T15:27:41+01:00
Owady społeczne -

gromada stawonogów , których liczbę ocenia się na kilka mln gatunków.
5 4 5
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-09T16:27:36+01:00
Owady społeczne – gatunki owadów (Insecta), które tworzą mniej lub bardziej zaawansowane struktury społeczne.

Przykłady :
-Pszczoły
-Osy
Mrówki
-Termity


Liczę na najjj ;dd !
3 3 3