Odpowiedzi

2010-03-09T15:28:08+01:00
Czasami jest to trudne, gdyż ludzie są zupełnie inni i nie mają o czym rozmawiać.
2010-03-09T15:29:16+01:00
Aby się zaprzyjaźnić to trzeba zdobyć zaufanie tej drugiej osoby. Bez zaufania nie da rady... .
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-09T15:29:20+01:00
Zaprzyjaźnić się jest trudno, ponieważ ludzie są uprzedzeni do innych. Ciężko jest komuś zaufać. A bez zaufania nie ma przyjaźni. Przyjaźń nie może się zacząć z dnia na dzień. Kogoś musimy naprawdę dobrze znać, bo móc nazwać go przyjacielem.