Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-09T15:35:36+01:00
Kiedy w moim domu zapada cisza cała rodzina może odpocząć po całym dniu ciężkiej pracy usiąść i spokojnie z sobą porozmawiać zjeść spokojnie obiad oraz podzielić się ze sobą swoim przeżyciami w ciągu dnia.Moja rodzina należy do spokojnych na którą zawszę mogę polegać i niczego nie muszę przed nią ukrywać.
Darzy się wzajemnie pełnym zaufaniem i szacunkiem.
Kocham swoją rodzinę i pragnę by na Świecie było takich więcej.
25 1 25
2010-03-09T15:37:47+01:00
Kiedy w moim domu zapada cisza, a za oknem pada lekko jesienny deszcz zostaje tylko ja smutna z braku towarzystwa ponieważ wszyscy poszli spać.Po chwili słychać zgrzytanie zębów babci z zimna ponieważ nie ma dobrego krążenia, chrapanie taty i jęki mojego małego brata z pokoju obok który ma koszmary.Mama co jakiś czas zamruczy jakieś słowo pod nosem albo zanuci kawałek piosenki.Ja także znużona i zmęczona dniem idę spać .gdy rano wstaje wszyscy jedzą śniadanie i od razu się rozweselam.

szkoda że nie napisałaś/łeś o kim napisać konkretnie czy o babci tacie dziadku itp.
14 1 14