Odpowiedzi

2010-03-09T15:28:59+01:00
- mogę pomóc naprzykład starszej pani zrobić zakupy
- mogę sąsiadce lub sąsiadowi wyprowadzić psa na spacer
- mogę zaopiekować się sąsiada albo sąsiadki zwierzęciem jag naprzykład gdzieś wyjerzdża
- mogę pomóc sąsiadce lub sąsiadowi w podlewaniu kwiatków jag gdzieś jedzie
- i mogę starszej pani pomóc jag jej coś spadnie na ziemię a nie da rady się schylić to jej to podnieść
3 4 3
2010-03-09T15:29:41+01:00
mogę pomóc naprzykład starszej pani zrobić zakupy
- mogę sąsiadce lub sąsiadowi wyprowadzić psa na spacer
- mogę zaopiekować się sąsiada albo sąsiadki zwierzęciem jag naprzykład gdzieś wyjerzdża
3 4 3
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-03-09T15:30:23+01:00
Możesz pomóc innym dzieciom - 1% lub darowizna!
Zamieszczamy strony o dzieciach i rodzicach, których znamy i którzy potrzebują pomocy w leczeniu swoich dzieci.
Pomoc potrzebującym możemy okazac:
-biorąc udział w zbiórkach harytatywnych
-przeznaczając pieniądze np. na dzieci z domów dziecka
-przekazywac osobom potrzebującym rzeczy które nam się nie przydadzą a są w dobrym stanie (np.zabawki, ubrania)
2 3 2