Dziadek wybiera się na grzyby. Jacek też ma wielką ochotę na wyprawę do lasu.
- Dziadku, chciałbym też pójść. Mogę? - pyta.
- No ... nie wiem. Pamiętasz, ile ostatnio miałem z tobą kłopotów?- kręci głową dziadek.
1. Co i jak powinien powiedzieć Jacek, by przekonać dziadka? Sformułuj i zapisz jego prośbę.

2.Przygotuj zaproszenie na wykład O wartościach baśni .Uwzględnij następujące informacje :kto i kogo zaprasza oraz kiedy , dokąd i w jakim celu.




Kto zrobi i jak najszybciej te 2 zadnaia i ładnie i dobrze daje naj naj naj

2

Odpowiedzi

2010-03-09T15:37:04+01:00
1.Dziadku ja dzisiaj naprawdę będe grzeczny , a moja pomoc z pewnością Ci sie przyda .. prosze pozwól mi pójść z Tobą .

2. Zapraszam wszystkich chętnych , na wykład o wartości baśni. Będzie to interesujące przeżycie dla czytelników . Spotkanie odbędzie sie w .... dnia .... o godzinie ....
2 1 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-09T15:41:04+01:00
-Dziadku,proszę. Wiem ile ci ostatnio zrobiłem kłopotu,ale nie zapomnij jak zarówno ci pogłem.

2. Zaproszenie
Organizatorzy serdecznie zapraszają na wykład o wartości bajki. wykład ten będzie 12.03.10r o godz.14:00 w Warszawie. Napewno nauczycie się zrozumienia różnych bajek. Będzie świetna zabawa. ZAPRASZAMY.
2 1 2