Odpowiedzi

2010-03-09T15:37:38+01:00
W wodzie jest mniej swiatla, mniej tlenu, większa gęstość otoczenia (woda jest duzo bardziej gęsta niż powietrze)
4 2 4
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-09T15:39:22+01:00
1. W na lądzie jest mniej wody.
2. Większa dostępność pokarmu na lądzie.
3. Więcej tlenu na lądzie.
4.Lepsze oświetlenie na lądzie.
6 2 6
2010-03-09T15:40:27+01:00
A więc na lądzie jest tlen na lądzie można poruszać się swobodnie natomiast w wodzie człowiek nie mógł by oddychać i poruszać xD
5 2 5