Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-09T15:35:31+01:00
Piramida Cheopsa była uznawana ze jeden z cudów świata, ponieważ do tamtej pory co powstawała nie było wyższych i piękniejszych budynków.
4 3 4
2010-03-09T15:40:50+01:00
Pirmida Cheopsa uważana jest za cud śwaiata ponieważ jest niezwykła . Jest ona ogromna piękna i niezwykła . Dątąd ludzie się zastananawiają jak taki wielką piramide mogli zrobić ludzie w tamtych czasach bez żadnego sprzętu iwgl.. Gdybyśmy teraz chcielibysmy zrobić taką piramide ,,,,,wydalibyśmy wiele pieniedzy i sił . Aby zrobić taką piramide teraz ludzie musieli wykorzystać pare miliony rąk do pracy , cięzki sprzęt i około 50 lat .....
6 4 6
2010-03-09T15:42:45+01:00
Piramida Cheopsa jest jedynym dobrze zachowanym cudem świata.
Ponieważ:
1. Ma 146,6 m wysokości (50 pięter)
2. Na jej podstawie można byłoby postawić naraz pięć największych kościołów świata.
3. Wewnątrz tej budowli znajduje się rozgałęziony system korytarzy.
4. 47-metrowy pasaż i wielka galeria prowadzą do krypty faraona.
3 3 3