Odpowiedzi

2010-03-09T15:38:20+01:00
Wszedzie dobrze ale w domu najlepiej ze po podrozy wiemy ze najlepiej jest w domu kiedy wracamy z daleka
17 2 17
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-09T15:41:08+01:00
,, Podróż na gapę: podróż płatnym środkiem lokomocji bez biletu. ,, Podróże kształcą " - czyli jak się jezdzi po świecie to poznaje się wiele kultur,jezyków itp.
,, Wybiera się jak sójka za morze" - to znaczy, że ktoś długo się do czegoś się szykuje i nie może się w końcu uszykowac.
wszedzie dobrze ale w domu najlepiej- to znaczy, że gdziekolwiek się wybierzemy to i tak w domu jest nam najlepiej.
6 4 6