Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-09T18:01:42+01:00
Wczoraj uchyliłam przed nim przyłbicy.
Z godnością podniosłam rękawicę i wygrałam.
Kilka osób zdobyło ostrogi w matematyce.
Zostałam jego damą serca.
Wyniknęła sytuacja wet za wet, nikt nie chciał ustąpić.
Wysprzątałam pokój co do joty.
Poszłam mu w skurs i odrobiłam jego zadanie.
Na ostatniej szkolnej wycieczce chodziliśmy samopas.
2010-03-09T18:12:12+01:00
1. Dzisiaj po raz pierwszy uchyliłam przyłbicy.
2. Miałam nadzieję że, Artur podniesie rękawice.
3. Zdobyłam ostrogi w judo.
4. Rycerze byli oddani damie serca.
5. Miałam już dość brata więc odpłaciłam mu wet za wet
6. Wszystkie dane zgadzają co do joty.
7. Często idę komuś w sukurs.
8. Gdy robi się ciemno często chodzę samopas.

Myślę że pomogłam ;)
Pozdrawiam :)
1 5 1