Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-09T15:45:32+01:00
Moje szczęście jest w kolorze różowym. Można powiedzieć,że patrze na świat przez różowe okulary.Cieszę się i uśmiecham gdy tylko widzę uśmiech na czyjejś twarzy.

Szczęście me różowy kolor ma,
Każdy kto mi swój uśmiech da,
Dostanie jeszcze mój,
Taki we mnie szczęścia rój.


Mam nadzieje,że pomogłam:)
2 5 2
2010-03-09T15:46:29+01:00
Moje szczęście jest koloru zielonego. Dlaczego? Ponieważ moje szczęście to ciągła nadzieja, a kolor zielony jest kolorem nadziei. Dlaczego akurat nadzieja. Bo myślę że każdy z nas ma nadzieje na lepsze życie. każdy chciałby patrzeć na świat przez różowe okulary, czy w kolorach tęczy. Niestety świat nie jest taki prosty, ale trzeba mieć nadzieję, że kiedyś będzie lepiej.
1 5 1