Odpowiedzi

2010-03-09T15:50:28+01:00
Jeszcze nie jest za późno panie Scrooge na to, by się zmienić. Można to bardzo łatwo uczynić... Np. nie denerwować się na innych bez powodu, dawanie pieniędzy potrzebującym oraz wspieranie duchowe. np. rozmowę.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-09T15:55:46+01:00
Jeszcze nie jest za późno panie Scroog, aby się poprawić, zmienić swoje postępowanie względem ludzi i siebie samego. nie bądź skąpy,chciwy,chytry ,łapczywy i obojętny na ludzka krzywdę . nie miej serca z kamienia .bądź uczynny i staraj się pomagać innym tak jak Bob który jest szczęśliwy nie mając żadnego majątku, cieszy się z drobnych rzeczy,bo najważniejsza dla niego jest rodzina.