Pytanie 1. Ile monet 10 groszowych ma łączną wartość 200 zł?

A) 200

B) 2000

C) 20000

D) 200000

Pytanie 2 W zagrodzie pasą się owce i gęsi. W sumie mają 72 głowy i 200 nóg. Ile jest owiec?

A) 36

B) 28

C) 40

D) 24

Pytanie 3. Suma dwóch liczb naturalnych równa jest 45. Dzieląc większą z nich przez mniejszą otrzymasz iloraz 3 i resztę 1. Większa z tych liczb równa się

A) 28

B) 34

C) 25

D) 22

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-09T15:49:40+01:00
2010-03-09T15:50:09+01:00
Pytanie 1
2000x0,10=200
Odp:B
Pytanie 2
72/6=36
Odp:A
Pytanie 3
Odp:C
2010-03-09T15:51:21+01:00
1. B)
1 zł to 100 groszy czyli 10 x 10 daje nam 1złoty
2. A)
72 : 2 = 36

3. Odpowiedź B)