Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-09T15:51:25+01:00
Pozytywne:
antybietyki
produkcja ciast i wina
produkcja serów
niektóre nich to saprofity

negatywne:
psucie żywności
choroby paznokci i stóp
trujące grzyby
2010-03-09T15:52:41+01:00
Poz.dobre do jedzenia ng.można sie pomylić i zatruć ..........tyle mi przychodzi do głowy
2010-03-09T15:55:38+01:00
Negatywne:
-zatrucia
- choroby
Pozytywne:
-produkt spożywczy
-produkt wykorzystywany w medycynie