Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-09T15:53:58+01:00
54=6a²
a²=54:6
a²=9
a=3cm


96=6a²
a²=96:6
a²=16
a=4cm

150=6a²
a²=150:6
a₂=25
a=5cm

v=3³+4³+5³=27+64+125=216
a³=216cm³
a=∛216
a=6cm

pole=6a²=6×6²=216cm²=szukane pole
2010-03-09T16:04:39+01:00
54cm²/6=9cm²-pole 1 ściany
9cm²/3=3cm

V=3cm*3cm*3cm=27cm³

96cm²/6=16cm²
16cm²/4=4cm

V=4cm*4cm*4cm=64cm³

150cm²/6=25cm²
25cm²/5=5cm

V=5cm*5cm*5cm=125cm³

V=27cm³+64cm³+125cm³=216cm³ - objętośc sześcianu