Odpowiedzi

2010-03-09T15:54:33+01:00
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-09T16:06:34+01:00
Ja bym wykorzystał tą moc w następujący sposób:

Gdyby to był dzien ze szkołą to bym zrobił żebym był mądry i dostał szóstki i piątki. Po szkole bym sobie wyczarował pieniądze na zachcianki.
Bym też sobie zrobił żeby ta moc działała na zawsze.
2010-03-09T16:07:20+01:00
Wstane rano zrobie śniadanie .popołudniu pomoge inny np.polecę na drzewo i ściągne kotka. Zrobię żebbym miał wspaniały dzien .uwiewielbiam miec moc ale szkoda ze tylko na 1 dzien