Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-09T15:54:44+01:00
1:2000000 cm
najpierw zamieniasz na metry ( odcinasz dwa zera)
1:20000 m(tearz zamienaisz na kilometr -odcinasz trzy zera)
1:20 km
Czyli jak zamieniasz z cm na km to odcinasz 5 zer;p
1:7500000
1:75
1 5 1
2010-03-09T15:59:38+01:00
1:2000000
1cm:2000000cm
1cm:20km

1:7500000
1cm:7500000cm
1cm:75km

(jeśli zamieniasz na km to odcinasz 5 zer, a jeśli na metry to 2 zera)


Pozdrowienia ;)
1 2 1
2010-03-09T16:39:16+01:00
Odpowiedź brzmi 1:20km i 1:75km 1:20km
1:200000 : 100 = 1:20000m
1:20000: 1000 = 1: 20km