Odpowiedzi

2010-03-09T15:58:07+01:00
Pp=200cmx50dm=20dm50dm=1000dm²
Pb=200cmx30mx2+50dmx30mx2=20dmx300dmx2+50dmx300dmx2=
=12000dm²+30000dm²=42000dm²
Pc=1000dm²x2+42000dm²=44000dm²=4,4a

b)4,4a

Liczę na naj!.:**
2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-09T15:59:05+01:00
A= 200cm=20dm
b=50dm
c=30m=300dm
Pc=2ab+2ac+2bc
Pc=2*20dm*50dm+2*20dm*300dm+2*300dm*50dm
Pc=2000dm²+12000dm²+30000dm²
Pc=44000dm²
2 3 2