Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-09T15:56:48+01:00
1. Jezus wstąpił do nieba i jest tam obok swojego ojca (Boga). Jednak kiedyś znów zstąpi na ziemię i przyjdzie sądzić żywych i umarłych, czyli będzie rozgrzeszał wszystkich ludzi.
2. Być uczniem Jezusa/wierzącym to znaczy :
chodzić na mszę świętą
modlić się
miłować bliźniego
żyć zgodnie z dekalogiem
1 1 1
2010-03-09T16:23:32+01:00
1.Jezus umarł, ale zmartwych wsał, i jest prawą ręką ojca, są jednością. To on będzie sądził ludzi w chwili ich śmierci.

2 To znaczy stosować w życiu zasady chrześcijańskie, żyć w zgodzie z Bogiem. Dobrze traktować bliźnich bo tak nakazła chrystus. I co najważniejsze nie wstydzić się boga, tylko przyznawać sie do swej wiary
1 5 1