Prosze pomozcie! ; *

Wstaw literę P obok zdań prwdziwych, a litere F przy zdaniach fałszywych.

1.Hunowie dotarli do Italii przez dolinę Wołgę i północne wybrzeża MOrza Czarnego.
2.Wyspy Brytyjskie około V w. były zamieszkiwane m.in. przez plemiona Anglosasów.
3. W IV wieku naszej ery Frankowie najechali terytorium cesarstwa wschodniorzymskiego.
4. Plamiona Wandalów dotarły do Afryki POłnocnej przez Galię, Hiszpanię i Cieśninę Gibraltarską.
5. Brytania stała się miejscem ekspansji Anglów, Jutów Sasów.
6.Wandalowie po zdobyciu i zniszczeniu Rzymu zaatakowali północne wybrze za Afryki.
7.Najazdy barbarzyńców dotknęły przede wszystkim ziemie należące do cesarstwa wschodnio rzymskiego.
8. Podczas swej wędrówki Hunowie dotarli do Azji Mniejszej.

I odp. na pytanie : Jak obecnie nazywa się Konstantynopol ?

Z góry wieeeeelkie dzięki * ;

2

Odpowiedzi

2010-03-09T15:55:14+01:00
1.Hunowie dotarli do Italii przez dolinę Wołgę i północne wybrzeża MOrza Czarnego. P
2.Wyspy Brytyjskie około V w. były zamieszkiwane m.in. przez plemiona Anglosasów. P
3. W IV wieku naszej ery Frankowie najechali terytorium cesarstwa wschodniorzymskiego. F
4. Plamiona Wandalów dotarły do Afryki POłnocnej przez Galię, Hiszpanię i Cieśninę Gibraltarską. P
5. Brytania stała się miejscem ekspansji Anglów, Jutów Sasów. F
6.Wandalowie po zdobyciu i zniszczeniu Rzymu zaatakowali północne wybrze za Afryki. F
7.Najazdy barbarzyńców dotknęły przede wszystkim ziemie należące do cesarstwa wschodnio rzymskiego. P
8. Podczas swej wędrówki Hunowie dotarli do Azji Mniejszej. P

a pytanie to nie wiem :/
4 3 4
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-09T16:02:09+01:00
1.Hunowie dotarli do Italii przez dolinę Wołgę i północne wybrzeża Morza Czarnego.P
2.Wyspy Brytyjskie około V w. były zamieszkiwane m.in. przez plemiona Anglosasów.P
3. W IV wieku naszej ery Frankowie najechali terytorium cesarstwa wschodniorzymskiego.F
4. Plamiona Wandalów dotarły do Afryki Północnej przez Galię, Hiszpanię i Cieśninę Gibraltarską. P
5. Brytania stała się miejscem ekspansji Anglów, Jutów Sasów.F
6.Wandalowie po zdobyciu i zniszczeniu Rzymu zaatakowali północne wybrze za Afryki.F
7.Najazdy barbarzyńców dotknęły przede wszystkim ziemie należące do cesarstwa wschodnio rzymskiego.P
8. Podczas swej wędrówki Hunowie dotarli do Azji Mniejszej.P

Obecna nazwa Konstantynopola to Stanbuł leży w granicach Turcji.

Mam nadzieję, że pomogłam..:)



5 4 5