Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-03-09T15:58:11+01:00
By ograniczyć ilość śmieci to należy posiadać rzeczy wielokrotnego użytku. Jeżeli ktoś nie może sobie na to pozwolić to możemy stosować recykling, ale najpierw trzeba te śmieci posegregować. A niezdolnych do recyklingu odpadów należy zutylizować.
2010-03-09T15:58:33+01:00
Kupować torebki wielokrotnego użycia,
segregować odpady
oddawać makulaturę itp.
2010-03-09T16:00:06+01:00
Jak ograniczyć ilość śmieci:

-wykonywać opakowanie produktów z materiałów, które można używać wtórnie,
-budować duże zabezpieczone wysypiska odpadów
-wprowadzić duże kary za osób tworzące dzikie składowiska śmieci
-segregować odpady,