Uczniowie w szkole zbudowali łącznie 36 karmników dla ptaków. Klasy 6 zbudowały 4/9(cztery dziewiąte) karmników, klasy 5 o trzy karmniki mniej niż klasy 6. Ile karmników zbudowały klasy 6, a ile 5 ??

To jest moje rozwiązanie tylko nie wiem czy dobrze:
4/9 z 36= 4/9*36/1=144/9=16
16-3=13
Klasy 6-16 karmników,
Klasy 5-13 karmników.
Nie wiem czy dobrz!!! :***** :p Dam NaJlEpSzE !!!!! xDDDDDD xPPPPPP :********

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-09T16:00:47+01:00
2010-03-09T16:01:20+01:00