Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-09T16:04:51+01:00
To, czy człowiek jest dobrym człowiekiem czy nim nie jest zależy tylko od niego. W dzisiejszych czasach łatwo jest być dobrym człowiekiem,jeśli się tylko tego bardzo chcę. Niestety, w dzisiejszym świecie jest wiele pokus,które utrudniają ludziom bycie dobrymi.

Mam nadzieję,że pomogłam :)
2010-03-09T16:05:29+01:00
We współczesnym świecie wcale nie tak łatwo jest być dobrym człowiekiem jak się wydaje. Wszędzie na około czai się zło, kłamstwo, zazdrość. Jeśli jednak masz dość silną wolę to przeciwstawisz się temu.