Odpowiedzi

2010-03-09T16:10:24+01:00
256 Euro-zweihunderd sehsundf(u umlał)nfzig euro(czyt.ojro)
39,70 Euro-neununddreiBig euro siebenzig (możesz dodać cent ale nie musisz)
0,90 Euro-neunzig cent
175 Euro-einhundert f(u umlał)nfundsiebenzig euro
47,20 Euro-siebenundvierzig euro zwanzig

ps. to ,,u umlał" to takie u z dwoma kreseczkami
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-09T16:33:35+01:00
256 euro-zweihundert sechsundf ünfzig Euro
39,70 euro-neununddreißig Euro siebzig
0,90 euro-neunzig cent
175 euro-hundert fünfundsiebzig Euro
47,20 euro-siebenundvierzig Euro zwanzig


2010-03-09T17:09:09+01:00
256 euro-zweihundert sechsundf ünfzig Euro
39,70 euro-neununddreißig Euro siebzig
0,90 euro-neunzig cent
175 euro-hundert fünfundsiebzig Euro
47,20 euro-siebenundvierzig Euro zwanzig