Opisz w 10 zdaniach swój plan dnia. Zdania mają być w szyku prostym i przestawnym.

Wracam do domu o godzinie 15.00, jem obiad, pozniej ide odpoczywać i grać na komputerze, o godzinie 16.30 idę robić lekcje i się uczyć, o godzinie 19.00 ide się myć. Pózniej jem kolacje i oglądam telewizje, okolo godziny 23.00 ide spać

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-09T16:18:07+01:00
Ich komme nach Hause um 15 Uhr zuruck.Ich esse Mittag.Spater erhole ich mich.Ich spiele auf dem Computer.Um 16 Uhr mache ich Hausaufgabe.Dann lerne ich.Um 19 Uhr wasche ich mich.Spater esse ich Abend.Ich sehe fern.Dann spreche ich mit meiner Mutter.Gegen 23 Uhr schlafe ich.
1 5 1
2010-03-09T16:19:46+01:00

Am Montag um 6,30 Uhr aufwache ich, dann gehe dusche und sich anziehe. Um 7 Uhr esse ich Frühstuck denn gehe zähne putzen ( pakuje sie) zu Schule und um 7.50 Uhr gehe in die Schule. Um 14.15 Uhr nach ich zu Hause. ( w domu jestem) um 14.25 Uhr und esse Mittag. Um 15.30 lehre ich und Hausaufgabe mache und donach bin zu Abend bei Verlobte. Um 22 Uhr gehe schlafe.


W poniedziałek wstaje o godzinie 6.30 ide pod prysznic i ubieram sie pozniej sciele lozko o 7.00 jem sniadanie pozniej ide umyc zeby, pakuje sie do szkoly i o 7.50 wychodze do szkoly. O 14.15 wychodze ze skzoly w domu jestem o 14.25 jem obiad o 15.30 uczę sie i odrabiam lekcje a nastepnie do wieczora jestem u chłopaka. O 22 ide spac.
2 3 2