Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-22T19:15:12+02:00
A) proporcje na krzyż
112,5%- 45min.
100%- x min.

x min.= (100•45): 112,5= 4500:112,5= 40 min.
Odp: Lekcja w szwedzkiej szkole trwa 40 min.

b) proporcje na krzyż
90%- 45 min.
100%- x min.

xmin= (100•45): 90= 50 min.
Odp: Lekcja w Wielkiej Brytanii trwa 50 min.
1 5 1
2009-10-22T19:41:17+02:00
A)

45min=100%
x=87,5%
x=45*87,5/100
w szwecji 39 minutz hakiem

b)
100%=x
90%=45
x=100*45/90=50mniut
1 3 1