Karolina kupiła bilet kolejowy z dopłatą za miejsce do siedzenia tzw. miejscówkę. Miejscówka kosztowała 18 zł.Oznaczając cene biletu jako `b`,zapisz zależność opisującą łączną cenę `c` biletu z miejscówką.



pilneee !! . ;;d

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-09T16:11:57+01:00
C = b + 18

chyba, że jakiś danych nie podałaś bo zadanie wygląda na dziwne, a raczej dziwnie łatwe
2 3 2
2010-03-09T16:14:41+01:00
Chyba czegoś nie podałaś!
No ale rozwiązanie dam do tych danych!
c = b + 18zł
1 1 1