Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-09T16:10:50+01:00
A) 2 *(a+b+c+d)-(3a-4b-5c+6d)=2a+2b+2c+2d-3a+4b+5c-6d=
-a+6b+7c-4d
b) (-4a+4b)+7(a-36 )=-4a+4b+7a-252=3a+4b-252
2010-03-09T16:11:31+01:00
A) 2a+2b+2c+2d-3a+4b+5c-6d=-a+6b+7c-4d
b)-4a+4b+7a-252=3a+4b-252
2010-03-09T16:11:45+01:00
A) 2 *(a+b+c+d)-(3a-4b-5c+6d)
=2a+ 2b+ 2c+ 2d - 3a+ 4b+5c-6d= -a +6b+7c- 4d
b)(-4a+4b)+7(a-36)= -4a +4b +7a- 252= 3a+ 4b- 252