Redakcja szkolnej Gazetki szuka redaktora. Uczniowie mają dostarczyć list motywacyjny. Pamiętaj o wymienieniu swoich zalet jako przyszłego redaktora. Nie zapomnij o danych swoich i adresata, dacie i podpisie.

Napisz taki List.!

Z góry dziękuje;)

2

Odpowiedzi

2010-03-09T16:16:28+01:00
Gniezno, 09.03.2010

Do Redakcji Gazety.!

Mam na imię ................ ( wpisz imię i nazwisko)
i chodzę do klasy .....,. (wpisz klasę)
Chciałabym zostać redaktorem tej gazetki, ponieważ lubię pisać różne artykuły na każdy temat, mam wiele szóstek z Polskiego nie jestem cienka z Ortografii i Gramatyki.Mam nadzieje że moja prośba zostanie pozytywnie rozpatrzona

z poważaniem.......
36 4 36
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-09T16:19:56+01:00
Do Redakcji
Paweł Smyk
ul. Szuwarowa 112/6
53-648 Ostrołęka
tel. 029 720 2969


Szanowna Redakcjo Gazetki,
Jestem zainteresowany pracą w Gazetce Szkolnej na stanowisku redaktora. Ofertę zauważyłem wśród wywieszonych ogłoszeń w naszej szkole.
Odkąd rok temu rozpoczęłam naukę w naszej szkole, moim celem stała się praca, w naszej szkolnej gazetce. Dlatego informacja o naborze przykuła moją uwagę i wzbudziła duże zainteresowanie.
Jako pracownik jestem lojalny i przykładny, ponadto umiem skoncentrować się na najistotniejszych sprawach i zawsze znaleźć zadowalające rozwiązanie. Jestem pewien, że moje zalety jako przyszłego redaktora wykorzystacie w pełni.Stąd moje przekonanie, że posiadam wszystkie umiejętności. Jestem dokładny jak i odpowiedzialny.
W wypełnieniu powierzonych mi obowiązków z całą pewnością pomocna jest znajomość obsługi komputera.
Chciałbym dodać, że jestem dyspozycyjny.
Z przyjemnością zaprezentuję szerzej swoją osobę podczas rozmowy kwalifikacyjnej.

Z poważaniem,

Paweł Smyk
13 2 13