Napisz po Angielsku przepis na placek lub słatke [ np. ziemniaczana czy coś w tym stylu ] nie musi być za długi ale też nie za krótki.
najpierw trzeba napisać składniki i potem instrukcję.

na jutro.
z góry wielkie dzieki.
Dam Naj!!!. ^^

2

Odpowiedzi

2010-03-09T16:46:32+01:00
Angielski;

four eggs
one por
peas
two apples
fiwe pickled cucumbers
three carrots
two parsley

how to prepare

eggs cut fine,leek cut into strips,pour peas,apple cut into dice,cucumbers also, parsley and carrots to wipe tartce
polski
4 jajka
1 por
groszek
2 jabłka
5 ogórków kiszonych
3 marchewki
2 pietruszki
sposób przygotowania;

jajka pokroić drobno,por pokroić w paseczki,groszek wsypać, jabłko pokroić w kostke, ogórki również, pietruszkę i marchew zetrzeć na tartce
2 5 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-09T16:48:27+01:00

Ingredients:
1 bag of rice
1 can of corn
½ cup walnuts
1 medium onion
1 can tuna in oil
Vinaigrette dressing:
2 tablespoons olive oil
2 tablespoons vinegar 10%
4 cloves garlic
salt
pepper
sugar
Method of execution:
Boil rice in salted water, drain and cool. Medium, drain the corn. Walnuts are finely cut. Dice onions. Medium, drain the tuna. Translate into a bowl rice, maize, walnuts, onion, tuna and mix.

Pour into a small jar of olive oil and vinegar. Add crushed garlic, a pinch of salt, pepper and sugar. Then close the jar and shake vigorously a few times. Ready to pour the sauce into a bowl with the salad and gently mix together. Cool the salad in the refrigerator
Po polsku:
Składniki:
1 worek ryżu
1 puszka kukurydzy
½ filiżanki orzechów włoskich
1 średnia cebula
1 puszka tuńczyka w oleju
Sos vinaigrette:
2 łyżki oliwy z oliwek
2 łyżki octu 10%
4 ząbki czosnku
sól
pieprz
cukru
Sposób wykonania:
Ryż ugotować w osolonej wodzie, osączyć i ostudzić. Medium, osączyć kukurydzę. Orzechy włoskie są drobno cięte. Dice cebuli. Medium, osączyć tuńczyka. Przetłumacz na miskę ryżu, kukurydzy, orzechy, cebulę, tuńczyka i wymieszać.

Wlać do małego naczynia z oliwą z oliwek i octu. Dodaj zmiażdżony czosnek, szczypta soli, pieprz i cukier. Następnie zamknąć słoik i energicznie wstrząsnąć kilka razy. Gotowe polać sosem do miski z sałatką i delikatnie wymieszać. Super sałatka w lodówce
1 5 1