Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-09T16:12:07+01:00
Ożna zadbać o rozwój swojej wiary np. Modląc się,spełniać dobre uczynki
Można Ją okazywać w życiu chodząc do kościoła,pomagając starszym i chorym ludziom...
5 4 5
2010-03-09T16:13:43+01:00
- zapisanie się do różnego rodzaju kół religijnych np do kółka różańcowego, chóru kościelnego czy np do PCK gdzie pomaga się innym.

-czytanie różnego rodzaju źródeł religijnych gazet lub pisma świętego

-branie udziału w konkursach religijnych

-uczęszczanie do kościoła i słuchanie słowa bożego lub na rekolekcje
6 4 6