Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-09T16:14:41+01:00
X=dobrze rozwiązane zadania (60)
15-x +źle rozwiązane . (-6 =54)

5x+(-2) razy (15-x)=54
5x-x=2 razy (-15)
x=12

Odp.Prawidłowych zadań było 12.
2 5 2
2010-03-09T16:16:30+01:00
54 punktow
15zadan
max punktow do zdobycia 75pkt
za poprawnie rozwiazane 5pkt
za blad lub brak -2


12*5= `60

3*2=6

60-4=54

poprawnie zrobione zadania 12 blednielub ich brak 3


2 5 2