Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-09T16:17:07+01:00
Drogi Samarytaninie!
Bardzo dziękuję za pomoc. Dzięki Tobie zostałem uratowany, nie wiadomo, co by ze mną się stało, gdybyś przeszedł obok mnie obojętnie. Twoja pomoc wiele dla mnie znaczy, niech Bóg Ci to wynagrodzi w Niebie! Powinno być więcej ludzi takich jak Ty, świat byłby lepszy. Nigdy nie zapomnę, jak wiele dla mnie zrobiłeś.
____
podpis
4 5 4
  • Użytkownik Zadane
2010-03-09T16:28:30+01:00
Bardzo dziękuję za pomoc. Dzięki Tobie zostałem uratowany, nie wiadomo, co by ze mną się stało, gdybyś przeszedł obok mnie obojętnie. Twoja pomoc wiele dla mnie znaczy, niech Bóg Ci to wynagrodzi w Niebie! Powinno być więcej ludzi takich jak Ty, świat byłby lepszy.
3 3 3