Odpowiedzi

2010-03-09T16:16:06+01:00
Andrzej Frycz Modrzewski-O poprawie Rzeczypospolitej
2010-03-09T16:20:27+01:00
"Za samą szlachtę bić się nie będę" - Tadeusz Kościuszko
"Takie będą rzeczy pospolite, jak ich młodzieży chowanie"Władysław Sikorski
"Temu, który odważył się być mądrym" - Horacy
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-09T16:20:39+01:00
Za samą szlachtę bić się nie będę- tadeusz kościuszko
Takie będą rzeczy pospolite, jak ich młodzieży chowanie"-Andrzej Frycz Modrzewski
Temu, który odważył się być mądrym" -Stanisław August Poniatowski