Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-03-09T16:34:02+01:00
OZNACZENIA:
AB- ALLEL ŻÓŁTE GŁADKIE NASIONA;
ab- ALLEL ZIELONE POMARSZCZONE;

KRZYŻÓWKA PIERWSZEGO POKOLENIA:
P1: AB x ab
F1: Aa, Bb, Ab, Ba.

KRZYŻÓWKA PIERWSZEGO POKOLENIA:
- PIERWSZY SPOSÓB:
P1: Aa x Bb
F1: AB, ab, Ab, Ba.
50%- ŻÓŁTE GŁADKIE NASIONA;
50%-ZIELONE POMARSZCZONE NASIONA;

- DRUGI SPOSÓB:
P1: Ab x Ba
F1: AB, ba, Aa, Bb.
50%- ŻÓŁTE GŁADKIE NASIONA;
50%-ZIELONE POMARSZCZONE NASIONA;

TAK CHYBA JEST DOBRZE.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-09T16:45:02+01:00