Proszę o przetłumaczenie następujących słówek :)
-egual rights
-meeting
-protest march
-rights speech
-suffragette
-vote
-bodybuilder
- i didint hesitate
-creature
-crying
-emergency services
-repeatedly
-unconscius
-heavy stone

3

Odpowiedzi

2009-10-22T19:18:30+02:00
Equal? rights równe prawa
-meeting spotykac sie
protest march protestowac przeciw marszowi
rights speech prawa mowa
suffragette sufrażysta
vote głos
bodybuilder kulturysta
i didint hesitate Nie zawahałem sie
creature stworzenie
crying płakac
emergency services nagły wypadek usługi
repeatedly Wielokrotnie
unconscious? nieprzytomny
heavy stone Cieżki kamien
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-22T19:23:25+02:00
Egual rights - równe prawa
-meeting - spotkanie
-protest march - protest (pochód0
-rights speech - mowa praw
-suffragette - głosowanie (prawo głosowania)
-vote - głos
-bodybuilder - kulturysta
- i didint hesitate - nie wahałem się
-creature - postać
-crying - krzyk
-emergency services - służby ratownicze
-repeatedly - wielokrotnie
-unconscius - nieprzytomny
-heavy stone - kamień ciosany

Pozdrawiam :**
1 5 1
  • weri
  • Początkujący
2009-10-22T21:43:22+02:00
-egual rights - równe prawa
-meeting - spotkanie
-protest march - protest
-rights speech - mowa praw
-suffragette - głosowanie
-vote - głos
-bodybuilder - kulturysta
- i didint hesitate - nie wahałem się
-creature - postać
-crying - krzyk
-emergency services - służby ratownicze
-repeatedly - wielokrotnie
-unconscius - nieprzytomny
-heavy stone - kamień ciosany
1 5 1