Ciasto: 8 jajek
- 8 łyżek mąki
- 8 łyżek cukru
- 1 płaska łyżeczka proszku do pieczenia
- masło do posmarowania blachy
Masa:
- 25 dag masła
- 3 żółtka
- 6 łyżek cukru pudru
- 1 łyżeczka cukru waniliowego z prawdziwą wanilią
- gotowa polewa z gorzkiej i białej czekolady

Sposób przyrządzania:

Jajka ubijaj z cukrem tak długo, aż masa stanie się gęsta, kremowa i nie będzie w niej kryształków cukru. Dodaj przesianą mąkę z proszkiem do pieczenia, lekko wymieszaj. Blachę wyłóż pergaminem posmarowanym masłem. Rozsmaruj ciasto, piecz 20 minut w temp. 170°C. Gotowy biszkopt zdejmij z blachy i od razu usuń pergamin. Ciasto ułóż na ściereczce i zwiń w ciasny rulon (razem ze ściereczką). Ostudź. W tym czasie przygotuj masę: masło utrzyj z cukrem pudrem. Gdy masa będzie puszysta i biała, ucieraj dalej, kolejno dodając żółtka (następne żółtko wkładaj, gdy poprzednie dokładnie połączy się z masą). Wsyp cukier waniliowy i ucieraj jeszcze przez chwilę. Roladę rozwiń, usuń ściereczkę. Ciasto przekrój na 2 placki. Zrób pień brzozy: pierwszy placek posmaruj częścią masy i ponownie zwiń w rulon. Zrób konary: drugi placek również posmaruj masą i zwiń w rulon. Pokrój go ukośnie na grubsze i cieńsze kawałki, ułóż je tak, aby przylegały do pnia. Całość posmaruj pozostałą masą waniliową. Przygotuj obie polewy czekoladowe. Ciasto dekoruj ciemnymi i jasnymi pasmami, tak aby powstał wzór jak na korze brzozy.

Lub


Składniki


• 400g maki

• 1 łyżka soli

• 6 łyżek smalcu

• 280 ml gorącej wody


Etapy przygotowania


1. Przesiać mąkę. Dodać sól. Mąkę rozetrzeć ze smalcem i stopniowo dodawać wodę do utworzenia miękkiego, elastycznego ciasta. Ciasto dokładnie wyrobić, tak by było gładkie. Przykryć wilgotna ścierką i odstawić na jakiś czas.

2. Następnie oderwać porcję ciasta, rozwałkować cienko ma stolnicy posypanej mąką i wyciąć duży okrąg przy pomocy talerza. W tym czasie resztę ciasta należy przykryć ścierką by nie wyschło.

3. Tortille ułożyć w stos, posypując mąką i przykryć ściereczką. Rozgrzać patelnię o grubym dnie. Tortille smażyć na suchej patelni 10-15 sekund z każdej strony. Następnie ponownie ułożyć w stos i przykryć. Nadziewać na różne sposoby. Smacznego!!!


Czy mógłby mi to ktoś przetłumaczyć na Angielski?
Tylko 1 tekst.
Obojętnie który.
Błagam!!

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-03-09T16:18:31+01:00
Dough: 8 eggs
- 8 tablespoons flour
- 8 tablespoons sugar
- 1 level teaspoon baking powder
- Butter the sheet posmarowania
Weight:
- 25 dag butter
- 3 egg yolks
- 6 tablespoons icing sugar
- 1 teaspoon vanilla sugar with real vanilla
- Is ready with a bittersweet glaze and white chocolate

Preparation:

Stamp eggs with sugar until the mass becomes a thick, creamy and will not be in the sugar crystals. Add the sieved flour, baking powder, mix gently. Posmarowanym lay off parchment sheet with butter. Rozsmaruj dough, bake 20 minutes at 170 ° C. Ready to remove the sponge cake plate and immediately remove the parchment. Place the dough on ściereczce and fold in a tight roll (along with the cloth). Cool. In the meantime, prepare a mass: utrzyj butter with powdered sugar. When the mass will be fluffy and white, the friction on, successively adding egg yolk (egg yolk next insert, exactly where the previous connected to the mass). Put sugar, vanilla and friction for a while. Expand the trunk, remove the cloth. Pastry for 2 pies section. Take stock of birch: the first part of the cake posmaruj mass and re-fold the roll. Do branches: the second cake posmaruj mass and collapse in a roll. Cut the obliquely it thicker and thinner pieces, put them in order to fit into the trunk. Posmaruj whole mass of the remaining vanilla. Prepare the chocolate coating both. Decorate cake with dark and light bands, so that was the pattern on the bark of the birch.
2010-03-09T16:19:29+01:00
Tekst 2:

Ingredients


• 400g flour

• 1 tablespoon salt

• 6 tablespoons lard

• 280 ml hot water


Stages of preparation


1. Sift flour. Add salt. Mix it with lard into flour and gradually add water to create a soft, elastic dough. To form the dough thoroughly, so that smooth. Cover with a damp cloth and allow to stand for some time.

2. Then detach a portion of the dough, pin out is thin pastry board sprinkled with flour and cut a large circle with a fork. During this time the rest of the cake should be covered with cloth so as not dried up.

3. Stack tortillas, sprinkling with flour and cover with a cloth. Hot pan with a thick bottom. Fry tortillas in dry frying pan 10-15 seconds on each side. Then re-stack and cover. Nadziaæ in different ways. Bon Appetit!